Global Ölçekte Profesyonel Çalışan Olmak Eğitimi

 

 

Neden Bu Eğitim ?

Dünya çok hızlı değişiyor. Dünyanın bir ucunda meydana gelen olaylar küresel ölçekte değişimlere yol açarken,  kilometrelerce uzaklıktaki ülkeler etkilenmektedir. Küreselleşme, iş dünyasının, ekonominin, siyasetin, uluslar arası ilişkilerin yapılarını yeniden değiştirmektedir.

Yoğun rekabet altında olan iş dünyasında şirketler ayakta kalmak için mücadele ederken, fark yaratmanın ve özerk olmanın peşinden koşmaktadırlar. Global çalışan olmak için çalışanlar dünyayı takip etmeli, ekonomi bilmeli, değişimi ve yenilikleri işinde kullanabilmelidir.

Şirketlerin markalaşması ve marka değerini korumak için en büyük görev çalışanlara aittir.  Yöneticiler yükselmesi başarı puanlarının artması, verim ve karlılık sağlamasının tek yolu bütüncül düşünen çalışanlarının olmasından geçmektedir. Bilgi en değerli sermayedir. Bilgiye yapılan yatırım geleceğe yapılan yatırımdır.

Eğitimin Amacı: Bu eğitimde çalışanlar global düşünme becerisi edinirken, işyerinde yaratıcı olmak, inovatif düşünmek, katma değerli iş çıktıları üretmek gibi kendi iç potansiyellerini açığa çıkaracak işe verimlilik ve kar sağlayacaklardır.

 

Eğitimin İçeriği:

·         Güçlü kurumlar için çalışanlar hangi özelliklere sahip olmalıdır?

·         Mükemmellik yolunda ilerlemek nasıl olur?

·         IQ, EQ,SQ iş hayatında hangi zeka daha etkendir?

·         Pozitif bakış açısı nedir? İşe katkıları nelerdir?

·         Çıtanı yüksek tutmak neden önemlidir?

·         Başarı yolunda gerçek hikayeler.

·         Yöneticiler çalışandan neler bekler?

·         İşyerinde verimsizliğe neden olan etkenler nelerdir?

·         Egonun esiri olmak nelere yol açıyor?

·         Kelebek etkisi nedir? Kişisel hırslar kurumsal zararlara nasıl dönüşür?

·         Çalışanlar neden yöneltilmeye ihtiyaç duyarlar?

·         Şirketlerde başarıyı engelleyen faktörler nelerdir?

·         Çalışanların işyerinden beklentileri nelerdir?

·         Kalbinizle dinleyin ancak beyninizle karar verin. Karar verirken nelere odaklanmak gerekir?

·         Etkili işletim ve nezaketin faydaları nelerdir?

·         Ne konuştuğun mu? Nasıl konuştuğun mu?  daha etkilidir? Üslup neden çok önemlidir?

·         Beden dilini doğru kullanmak, hitabet ve sunum becerisi nasıl kazanılır?

·         Kişisel marka nasıl yaratılır?

·         Öz değerlendirme yapmaya imkan verin. Çıkan sonuçlar ne düzeydedir?

·         İşyerinde krize neler yol açar? Krizler nasıl önlenir?

·         Lider kimdir? Herkes lider olabilir mi?

·         21. Yüzyılın Liderlik Paradigmaları nelerdir?

·         Astların Öğrenmesini ve Başarısını arttıran Liderlik Türleri hangileridir?

·         Her insan Mentor olabilir mi?

·         Makamlar görevler geçici, yerinize personel yetiştiriyor musunuz?

·         İş hayatının en kıymetlisi “güven inşa etmek” nasıl sağlanır? Güven nasıl korunur?

·         İşyerinde sevginin rolü nedir? sevginin olmadığı gösteren durumlar nelerdir?

·         Biz ruhunun ve paylaşımın işe ve kişisel itibarınıza olumlu yansımaları nelerdir?

·         Bir çalışan diğer ülke çalışanlarıyla eşit midir?  Neden?

·         Dijital dönüşümde neler yapıyorsunuz?

·         Dünyadaki değişimlere bakış açısınız nasıl?

·         Türkiye gelişmiş bir ülke statüsüne çıkması için iş hayatında çalışanların rolleri nelerdir?

·         Sürekli gelişim, yeniliklere nasıl adapte olacağız?

·         Sürdürülebilir Büyüme için çalışanların rolleri nelerdir?

 

Not: Eğitim içeriği kurum talebine göre değişiklik gösterebilir. Kurumdaki sorunlar ve beklentiler doğrultusunda içerik revize edilebilir.

 

Yöneticiler çalışanlarından ne bekler ?

https://www.youtube.com/watch?v=c8IzWU0w-qQ