Profesyonellerin İlkeleri Eğitimi
İş Hayatında Profesyonelliğin İlkeleri Eğitimi
Bir ülkenin ekonomik ve toplumsal gelişiminde çalışma hayatının rolü çok büyüktür. Verimli bir çalışma hayatı; istihdama, kalkınmaya, İnsani Gelişmişlik Düzeyinin yükselmesine ve toplumsal huzurun artmasına yol açmaktadır.
Ekonomide kaldıraç rol üstlenen ve ekonomik performansın artmasına direkt etki eden Bankacılık Sektörünün; global değişimler ve rekabetçi koşullar etrafında yenilikçi olması, yasa-müşteri beklentileri ve analizlerine göre iş modellerini geliştirmesi, evrensel değerleri iş süreçlerine entegre etmesi, inovatif ve öncü bir kurum olması adına çok önemlidir. Bunun faktörlere uygun davranmanın ve entegre olabilmenin yolu ise çalışanların donanımlı ve iş hayatında profesyonel olmasından geçmektedir.
Eğitimin Amacı:
Bu eğitimde katılımcılar; iş hayatında profesyonelliğin ilkelerini, kişisel ve kurumsal hedeflere ulaşmanın yöntemlerini, yönetimin çalışanlardan beklentilerini, verimli bir çalışma hayatının gerekliliklerini öğrenmektedir. Kişisel ve kurumsal başarının toplumsal gelişime ve ekonomik performansa etkileri konusunda farkındalık kazanarak, işini seven, değer odaklı, öğrenmeye ve gelişime istekli çalışan olmak adına motive olacaklardır.
Eğitimin İçeriği:
- Dünya genelinde gelişmeler nelerdir? Bunlar iş hayatını ve ilgili sektörü nasıl etkilemekte ve yönlendirmektedir?
- Kurumların amaçları nelerdir? Bu amaçlara ulaşmak için nelere ihtiyaç var?
- Bir kurumda verimli bir iş ortamı için kimlere hangi görevler düşmektedir?
- Profesyonellik nedir?
- Profesyonel ve amatör arasındaki farklar nelerdir?
- Profesyonelliğin ilkeleri nelerdir?
- Kariyer hedeflerine ulaşmak için nelere dikkat etmek gerekir?
- Disiplin nedir? Bireysel Disiplin nasıl oluşturulur?
- Motivasyon nedir? Türleri nelerdir? İş verimliliği için bireysel motivasyon nasıl artırılır?
- Problem nedir? İşyerinde en sık karşılaşılan problemler nelerdir?
- Problem çözme teknikleri nelerdir?
- Astlar iş hayatında nelere dikkat etmelidir?
- İşyerinde yöneticiler astlardan neler bekler?
- Zaman ve toplantı yönetiminde nelere dikkat etmek gerekir?
- Etkili iletişim nasıl olmalıdır? Yazılı ve sözlü iletişimde nelere dikkat edilmelidir?
- Kurumların verimli çalışması ve hedeflerine ulaşması için etkili iletişimin önemi nedir?
- İş hayatında etik nedir? Etik dışı davranışların etkileri nelerdir? Etik ve ahlakın iş hayatında önemi nedir?
- İş hayatında çalışanlardan beklenen yetkinlikler nelerdir?
- Öğrenme nedir? Türleri nelerdir? ve Öğrenen Organizasyon kavramları nelerdir?
- İş hayatında saygı duyulan bir çalışan olmak için nelere dikkat etmek gerekir?